SE VORES 2.400+ ANMELDELSER PÅ
””
 GRATIS FRAGT OVER 300 KR.
 HURTIG LEVERING 1-2 DAGE
Levering 1-2 dage
Se vores 2.400+ Anmeldelser på ””
125.000+ Glade Kunder

Handelsbetingelser

Bestilling

Hos https://www.deluxecovers.dk er det kun muligt at bestille varer via vores webshop. Såfremt, at du ønsker yderligere informationer, bedes du kontakte vores kundeservice: kontakt@deluxecovers.dk. Hvis du ønsker at modtage en ordrebekræftelse, kan du sende en mail til vores kundeservice på mailen over. Vi opbevarer ikke en kopi af din ordrebekræftelse.

 

Betaling
Deluxecovers modtager betaling med EAN, Mobilepay, Viabill, Visa Electron, Visa-Dankort, Dankort, Mastercard, Mastercard Debit og Maestro. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Vi tager ikke kortgebyr. Det er også muligt at splitte hele din betaling op med ViaBill. (https://viabill.com/dk/legal/viabill/). Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. 

Deluxecovers bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

For mere information omkring EAN betaling  - Klik her (Punkt 9.)

SSL-certifikat

Hele https://www.deluxecovers.dk har et SSL-certifikatet. Dette betyder, at dine kortoplysninger ifm. Betalingssiden og al form for data er krypteret. Dette giver dig den største form for sikkerhed.

 

Lagring af personlige oplysninger

Der lagres ingen personoplysninger hos vores webshop forstået på den måde, at dine oplysninger ikke kan hentes og blive vist vha. tidligere indtastet data – f.eks. e-mailadresse eller telefonnummer. (Dette gælder dog ikke, hvis oplysningerne er hentet fra offentlig tilgængelige registre).

 

Børn og unge under 18 år

For at handle hos DeluxeCovers.dk skal du være fyldt 18 år. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra en forælder eller værge.

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf. nummer og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos DeluxeCovers og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne, og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU og lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige hos DeluxeCovers.dk er DeluxeCovers. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivning. Du kan skrive til os på: kontakt@deluxecovers.dk

 

Levering

Deluxecovers leverer og pakker på alle hverdage. Ordre som er bekræftet inden kl. 14.00 bliver behandlet samme dag på vores lager. Leveringstiden forventes mellem 1-2 hverdage, alt efter hvilken leveringsmetode du vælger. 

 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Sådan handler du hos os

  1. Læg de(n) ønskede vare(r) i indkøbskurven, derefter går du til kurven
  2. Gå til bestilling og accepter vores handelsbetingelser samt persondatapolitik
  3. Indtast dine kundeinformationer
  4. Vælg den ønskede forsendelsesmetode
  5. Tjek dine oplysninger for eventuelle mangler og fejl, dernæst godkend din bestilling

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes Du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 dage efter købet. Du kan sende en mail til kontakt@deluxecovers.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. på kontakt@deluxecovers.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. 

 

Kontakt os

Du kan altid kontakte DeluxeCovers.dk på vores e-mail: kontakt@deluxecovers.dk – den besvares altid inden for 48 timer på alle hverdage. Det er pt ikke muligt at komme i telefonisk kontakt med os.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Leverings omkostningerne dækker vi dog ikke (Kun i tilfælde at det er os der har lavet fejlen). Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede dig ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbagebeholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

Deluxecovers

Bavnehøjvej 12, 1TH.

6700 Esbjerg

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Bemærk: Det er desværre ikke muligt at returnere eller bytte varer på vores adresse personligt. 

 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: kontakt@deluxecovers.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
 
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr