Lige nu får du 20% på hele din ordre!
Lige nu -20% på alt!

FAQ


1. Hvad er DeluxeCovers.dk?

DeluxeCovers.dk blev startet for at give dig markedets bedste priser uden at slække på kvalitet eller support. Virksomheden stammer af en idé, der kom i 2015, da jeg købte en ny telefon og var utilfreds med priserne på covers, og mente, at jeg kunne gøre det bedre selv. DeluxeCovers.dk arbejder hele tiden med stor fokus på vores kunder, og på at yde den bedste kundeservice på markedet og levere de stærkeste priser på de nyeste og mest konkurrencedygtige covers. Vi sætter stor ære i, at vores brand holder det gode og respektable ry. Vi stræber efter kunders tilfredsstillelse og gør altid vores bedste for, at det kommer til at ske. Ejeren og teamet brænder for idéen bag DeluxeCovers.dk, og derfor kan I sikre jer, at I får en respektabel behandling og bliver værdsat!

2. Hvorfor handle ved DeluxeCovers?

De største fordele ved at handle os DeluxeCovers.dk: Hurtig levering Fuld tilfredshed eller pengene retur Gratis fragt Førende mærker Kundeservice i særklasse

3. Hvor lang er leveringstiden?

Vi har et estimat på 2-6 hverdage på vores fragt. Vi sender ordrerne med PostNord som et brev, lige til døren, og det er derfor ikke muligt at spore med Track & Trace som med en pakke. Vi tilbyder derudover quickbrev som forsendelsesmulighed, hvor brevene allerede kan være fremme efter 1-2 hverdage. Er din forsendelse ikke kommet efter 10 hverdage beder vi dig venligst at kontakte vores support: (kontakt@deluxecovers.dk), så finder vi en løsning sammen med dig!

4. Hvor bliver min ordre af?

Så snart din bestilling er lavet, bør du modtage en ordrebekræftelse på e-mail. Hvis du ikke har det, bør du hurtigst tjekke din spam-mappe. Har du intet modtaget efter 2 timer, bør du kontakte vores support for at sikre, at bestillingen er gået igennem og registreret. Hvis du mod forventning stadig ikke har modtaget din ordre efter 10 hverdage, bør du kontakte vores kundeservice. Vi er desværre ikke herre over processen efter brevet har forladt vores lager. Vi tager dog fuldt ansvar for hele rejsen.

5. Hvad koster levering?

Vi har ALTID gratis fragt på alle vores ordrer - uanset størrelse. Overskrider din ordre 600 kr., sender vi dog altid pakken omkostningsfrit med Track & Trace.

6. Sender I til udlandet?

Ja, vi sender ordrer med gratis fragt til Danmark, Grønland og Færøerne. Skal du have en ordre sendt uden for disse lande, vil der blive pålagt et gebyr på 50 kr. til international fragt.

7. Hvilke betalingsformer kan bruges?

I vores webshop kan du altid betale på følgende metoder: Mobilepay, Viabill, Visa Electron, Visa-Dankort, Dankort, Mastercard, Mastercard Debit og Maestro.

8. Kommer der ekstra gebyr på min ordre?

Nej – den pris du ser på varen, er den pris, du betaler. Dette er inklusive moms. Hos DeluxeCovers.dk vil du opleve, at der ikke er nogen skjulte gebyrer eller høje fragtpriser. Der er altid fri fragt på alle danske ordrer samt forsendelser til Grønland og Færøerne.

9. Hvordan benytter jeg min rabatkode?

Når du har en rabatkode, skal du indtaste den under bestillingen. Det gøres på samme side, hvor du oplyser navn og adresse. Du kan først se rabatten, når du kommer til ordrebekræftelsen.

10. Retur

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare. Hvis ordren indeholder flere forskellige varer, udløber fristen når du får den sidste vare i fysisk besiddelse.

11. Hvordan returnerer jeg en vare?

Ønsker du at bruge din 14 dages fortrydelsesret, send da varen/varerne retur til:

DeluxeCovers, Nørregade 36, 1 TH 6700, Esbjerg Danmark

Beløbet vil blive refunderet, når varen er modtaget. Omkostninger ved returnering af varer betales af køber.

Sender du varen retur som et brev koster det mellem 9 kr. og 18 kr. afhængig af brevets vægt.

12. Har i en butik?

Vi har desværre ikke en butik på nuværende tidspunkt.

13. Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Så er du meget velkommen til at kontakte os per mail: kontakt@deluxecovers.dk